Resum
Aquest curs 2007-2008 se celebra el vint-i-cinquè aniversari de l’Escola de Música Mètode Ireneu Segarra de Palma. Aquesta efemèride ens ofereix el punt de partida que ens permetrà reflexionar sobre el mètode fundat pel pare Ireneu Segarra i l’aprenentatge de la música en general; conèixer l’evolució del centre al llarg d’aquests anys i plantejar-nos els reptes de futur de la institució i de l’aprenentatge de la música a Mallorca al segle XXI.
Paraules clau
mètode Ireneu Segarra; escola de pedagogia musical; aprenentatge musical; escola de música; renovació pedagògica; educació infantil; educació primària; aprenentatge significatiu
Resumen
Este curso 2007-2008 se celebra el veinticinco aniversario de la Escuela de Música (Mètode Ireneu Segarra), de Palma. Esta efeméride nos ofrece el punto de partida que nos permitirá reflexionar sobre el método fundado por el padre Ireneu Segarra y el aprendizaje de la música en general; conocer la evolución del centro a lo largo de todos estos años y plantearnos los retos de futuro de la institución y del aprendizaje de la música en Mallorca en el siglo XXI.
Palabras clave
Método Ireneu Segarra, escuela de pedagogía musical, aprendizaje musical, escuela de música, renovación pedagógica, educación infantil, educación primaria, aprendizaje significativo.
Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966
Per citar l’article
“Dols, A. (2008). La música d’enconar. Vint-i-cinquè aniversari de l'Escola de Música (Mètode Ireneu Segarra) de Palma o la maduresa d’un projecte centrat en l'educació. IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa, V. 1, n. 0, PAGINES 225-236. Consultado en
http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol1_num0/dols/index.html de l’article en (posar data)”