Introducció
La funció educativa de l’escola infantil és complementària a la que exerceix la família. Ha d’haver-hi una estreta col•laboració entre l’escola i el nucli familiar.
El tema de la col•laboració i relació amb les famílies és propi de l’equip docent, i és molt important que existeixi una línia comuna sobre la manera com s’establiran aquestes relacions (vincles). Per això serà imprescindible un procés de reflexió i posada en comú sobre quin tipus d’activitats podem desenvolupar amb els pares, quins temps hi hem de dedicar, quins instruments tenim per utilitzar....
És important aclarir amb les famílies la complementarietat i diferenciació dels nostres papers respectius, i que en cap moment no es pretén substituir-les en el seu paper, per evitar sentiments de rivalitat.
En definitiva, l’escola infantil estimula obertament la relació, la participació i la col•laboració de les famílies com una de les parts fonamentals de la vida educativa de l’escola.
Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966
Per citar l'article
“J. Muñoz (2009). Es Lledonar: Gestió cooperativa IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa , V. 2, n. 1, PAGINES 61-66. Consultado en "http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol2_num1/munoz/index.html en (poner fecha) ”