IN - LogotipoMaria Isabel González i Iciar de Basterrechea - Metodologia de treball per a la creació i el desenvolupament del pla director d’escoles d’infants de Palma 2007-2011

3. Dinàmica de treball

La Comissió de Seguiment marca les pautes que han de seguir els equips projectistes. Per a això es basa en:

Es transmeten aquestes pautes junt amb el programa de necessitats, superfícies i pressupost als equips redactors, perquè facin l’avantprojecte.

Una vegada rebut aquest, es reuneix la Comissió i revisa els projectes.

Es transmeten als equips redactors les objeccions i els suggeriments trobats.

Els equips redacten els projectes bàsics i es repeteix el procés.

Els equips aporten els projectes d’execució i es repeteix novament el procés.

Les obres surten a licitació, i durant les obres la comissió en realitza el seguiment.

Pel camí es van incorporant als projectes les informacions enriquidores que la comissió va adquirint per diversos camins.

Aquest procés va en paral·lel amb el procés administratiu.

Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966

Per citar l'article

“González, M. i de Basterrechea, I. (2009). Metodologia de treball per a la creació i el desenvolupament del pla director d’escoles d’infants de Palma 2007-2011IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa , V. 2, n. 1, PAGINES 57-60. Consultado en "http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol2_num1/basterrechea-gonzalez/index.html en (poner fecha) )”