1. Estudi de solars
Es comença per estudiar els solars existents, per concloure amb l’elecció de set solars d’acord amb les estadístiques demogràfiques i la demanda per barris que aporta l’Ajuntament, com també amb els solars disponibles per a educació i equipaments socioculturals, tenint en compte l’adequació i la idoneïtat de cada un per a l’ús que es pretén.
Es redacta un dossier de cada un dels solars estudiats (un total de 60), on apareix una fitxa de cadascun amb:
En el mateix estudi es presenta una planificació i també un estudi econòmic del Pla director.
Copyright y todos los derechos reservados - ISSN: 1989-0966
Per citar l'article
“González, M. i de Basterrechea, I. (2009). Metodologia de treball per a la creació i el desenvolupament del pla director d’escoles d’infants de Palma 2007-2011IN. Revista Electrònica d’Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa , V. 2, n. 1, PAGINES 57-60. Consultado en "http://www.in.uib.cat/pags/volumenes/vol2_num1/basterrechea-gonzalez/index.html en (poner fecha) )”