Edicions
Vol. III, Núm 2, 2012
Baixau aquest número
La festa, memòria col·lectiva d’un poble. Cançons, balls i tonades de Manacor: un recurs a l’aula
Aina Maria Bosch Santandreu
Anàlisi de l’evolució i situació actual de les escoles de música i/o dansa reconegudes a les Illes Balears
Noemy Berbel Gómez
Educación musical: Investigamos, luego avanzamos
Maravillas Díaz Gómez
Panorama de la música a Mallorca des del final del segle XIX fins al XXI
Arnau Reynés Florit
Música i embaràs: l’experiència d’un taller per a mares gestants
Bàrbara Duran Bordoy
Les grafies no convencionals: una eina d’estructuració del pensament musical i de composició a l’aula d’Educació Infantil
Inés Carrasco Pascual
Les pràctiques en empresa per a universitaris. Una eina per a la inserció laboral
Francisca Cunill Mir
Els processos de socialització dels adolescents immigrants: la xarxa d’amistats del jovent nouvingut a Palma
Andreu Mir Gual
El concepto “desarrollo sostenible” en los libros de texto de la Educación Secundaria Obligatoria
Olaya Álvarez García, Jaume Sureda Negre y Rubén Comas Forgas
El gènere del text de divulgació científica: una proposta d’aplicació a l’aula
Niely Figueiredo Maciel
La tutoria a l’educació superior. Exemples i reflexions
Pere Alzina Seguí
Perfil competencial de los responsables de dirección en el Ayuntamiento de Palma
Pedro Ángel López Martínez, Lluís Ballester Brage y Juan José Montaño Moreno